уторак, 23. септембар 2008.

Citatnost

U Internet-diskusiji o "Reprizi reprize" u jednom trenutku sam upotrebio reč "citatnost". Dečko je od mene zatražio da je bliže objasnim jer njemu je ta reč potpuno nepoznata. Kako da mu objasnim kada i ja značenje te reči više naslućujem nego što znam?! Pa, ništa: ukucaću je u Google, i potražiti njeno značenje.
Posle nekoliko neuspešnih pokušaja, otvorio sam članak koji je nudio nešto više. Bio je naslovljen sa "Citatologija", i to je bio naziv predmeta koji se predaje na Novosadskom univerzitetu: izborni predmet u prvom semestru studija na Filozofskom fakultetu.
Koliko sam ja daleko od takvih stvari: da slušam ili predajem predmet koji bi se zvao Citatologija?! A bila bi tako ugodna pozicija biti u uskoj, neposrednoj, vezi sa takvim predmetom. I onda bih, naravno, sve mogao da začinim rečenicom: I have never been to Spain!
To jeste citat(nost)!

Нема коментара: