недеља, 4. април 2021.

Pamtim i bolje dane

Ne samo ja
već i SRPSKE banje
pamte bolje i USPEŠNIJE dane.

Kako prodavci
tako isto i kupci
na Mlečnoj pijaci
pamte neuporedivo bolje dane.
Jaja se ne kupuju kao ranijih godina
dok prodavci ribe beleže
pad promet od čak
PEDESET PROCENATA!

Dok čekaju skoru privatizaciju
u kompaniji kažu da pamte
mnogo bolje dane.

Likove ostarelih bivših revolveraša
који памтe и боље дане
igraju GARI KUPER I DŽON VEJN.

Fasade koje se sećaju  i boljih dana
poslužile su “Grobarima” i “Delijama”
da grbavim slovima svijet informiraju kako je
“Kosovo još uvijek Srbija”.

Ona je pamtila dane kada je bila srećnija
i nadala se danima kada će za nju ponovo
zasijati sunce.

Kada je dečji vrtić pamtio
I ZNAO I ZA bolje dane,
tu se nalazila i stomatološka ambulanta.

2 коментара:

Sizif је рекао...

Fudbalski stadioni pamte bolje dane - dane bez praznih stolica na tribinama; ja pamtim bolje dane kad su se navijači kluba za koji navijam nisu zivali "Delije"...

Jednom rečenicom, moj brat kaže: što sam stariji sve sam BIO bolji.

Infinitum је рекао...

mogu ti reći Sizife da je tvoj brat - u pravu!