петак, 15. октобар 2010.

(Ko jesu) ONI I ONE(?!)

Obaveštenje za blogere sa ovog blog-servisa, i to ne baš za sve već samo za pojedine... ODABRANE.
Dakle, ko su oni i one tj. blogeri i blogerke?!
Oni i one jesu (redosled je sasvim proizvoljan):
- Kajzer Soze
- Amarilis
- Retka Zverka
- Predrag M.

... j još jedna! Kako ono beše?! Da, setio sam se:
- Emo Serpika.
Dakle, hvala Vam na komentarima kojima ste propratili moje blog zapise koje sam pisao na ovom blogu od novembra 2009, pa do kraja aprila 2010. godine.
Neke od njih sam uvrstio u svoj roman ISEČCI koji se nedavno pojavio i na papiru/hartiji, i prestao da bude samo manje ili više uspešan ONLINE projekat.
Ako bi bila neka bgd-promocija ovog romana, možda bi to bila zgodna prilika da se knjiga dokotrlja do Vas?
Pozdrav!
(A evo i PDF-a koga zanima:

5 коментара:

Анониман је рекао...

http://www.youtube.com/watch?v=cpTtUg07xeE&feature=related

amarilis.online је рекао...

Pa to je sjajno, sve čestitke za knjigu, nadam se da češ nas obavestiti, ako bude promocija. Doduše mogao bi da objaviš sliku naslovne strane.
Thanks, zadovoljstvo je bilo moje, što bi rekli Englezi.
Na kraju pitanje, šta sad Kralj sniva, šta nam Visočanstvo priprema?

Infinitum је рекао...

OK, Amarilis.
tj. hvala na cestitkama.
sto se tice novih snova to su ovi moji fragmenti - "fotografije".

Предраг Милојевић је рекао...

Stvarno, pominjao si ranije da pripremaš knjigu (roman, ako se dobro sećam) sastavljenu od blogova, znači - moguće je. Čestitam.

Infinitum је рекао...

hvala Predraze na cestitkama.
voleo bih da se jedan primerak knjge dokotrlja do tebe.
Pa ako si raspolozen,
javi se!
pozdrav!