понедељак, 19. април 2010.

Zavesa je spuštena

Pajaco će nastaviti povremeno i neredovno da beleži sve ono što se njemu i oko njega dešava. Neće da iskorači iz Blogosfere. Bar ne sasvim. Možda delimično?
Njegovi virtuelni putevi i dalje će se ukrštati sa putevima Neurodžez, Adriana... Kajzera Sozea... Amarilis...
Jedni drugima će komentarisati postavljene zapise, sa više ili manje entuzijazma oni će održavati svoje blogove. Međutim ovaj isečak iz Blogosfere je okončan. Isečen je, izdvojen. Serviran nevirtuelnoj publici.
Označio ga je graciozni pokret Pajačeve desne ruke kao i reči koje je u tom trenutku izgovorio:
- Kraj je!
Virtuelna zavesa je spuštena, i potpuno prekrila, od radoznalih pogleda sakrila, pozornicu na kojoj je bloger Kralj Pajaca izvodio predstavu.
Zavladali su neprozirna tama, i ledena tišina.

6 коментара:

Kajzer Soze је рекао...

Kralju,pa što?????

Infinitum је рекао...

Kajzeru, to je to!
Svih ovih meseca pisao sam svoj (sledeci) roman na blogu - SLIKE IZ ZIVOTA JEDNOG BLOGERA.
Sada je to zavrseno, okoncano...
Hvala ti sto si mi dodavao loptu, ucestvovao u akciji...
Srdacan pozdrav, druze!
Zasluzio si ga
:)

Kajzer Soze је рекао...

Au, pa hvala, kontao sam ja da je to roman, al nekako, nisam kontao da će se završiti.
Veliki pozdrav i tebi, KP, pa se čitamo, nadam se i dalje, u virtuelnom ili nekom drugačije materijalizovanom izdanju.
I srećno s romanom, želim ti da u najmanju ruku, gostuješ kod Lee Kiš u emisiji :)))

Infinitum је рекао...

e, pa eto...
Malo virtuelno, malo nesto drugo...

amarilis.online је рекао...

Šta mi vredi da se bunim i zarozavam?
Ja sam ti od onih uvrnutih, koji kad im se knjiga baš jaaaaaako dopadne ne pročitaju kraj, nego prožive sopstvenu verziju.
U redu je to, znam da je kreacija u pitanju, ali mrzim krajeve.
Uostalom da ti kažem, sve dobre knjige imaju više tomova ili više nastavaka, tako da neću da prihvatim da je kraj, samo pauza između činova - moje pravo!

Infinitum је рекао...

Pa, ne znam Amarilis?!
Jedna je muka napisati jedno knjizevno delo, pa makar ono bilo i 'online', a druga sve to prebaciti na papir, spakovati u korice...
Tako da su moja trenutna razmisljanja usmerena u drugom pravcu, a ne kako sve ovo da nastavim?!
Hvala na ucestvovanju u avanturi!
Naklon od KP-a.