петак, 4. септембар 2009.

Čudne navike

On ima čudnu i ružnu naviku
da često i glasno kašlje.
Valjda od duvana?

Neke loše navike je zaista
teško iskoreniti.
Kao na primer
čudne prehrambene navike.

Ona ima neke čudne navike,
ali je sasvim OK devojka.

OSEĆAM čudne vibracije
u svom telu,
MEĐUTIM to je
više stvar navike  i osećaja.

Čudni gradovi nastaju
na čudnim mestima.

Insomnia je veoma
čudna stvar.

TO su  malo čudne kombinacije.

Oj je rob svojih navika,
i ja sam mu to i rekao.

Upoznao sam
momka neobičnih navika.

Koja je ono čudna zastava
na vrhu brda?

Nekih navika NIKAKO
se ne možeš osloboditi!

[No. 27]

2 коментара:

Unknown је рекао...

Cudne navike, kao rituali, nesto sto nas veze za ovozemaljsko, a u dubini duse nas zdere i tlaci, vristi za promjenom...ali kad je navika, navika je, tesko je se odreci, udje u krv i kola zilama, kao droga....odvikavanje je tesko, gotovo nemoguce i uvijek joj se opet vracamo...

Infinitum је рекао...

eto, moja navika je da surfujem NET-om, i zaista mi je teško da je se oslobodim, zauvek!