четвртак, 19. октобар 2023.

MAJKL VAJLDING (Michael Wilding): NJENO NAJNEOBIČNIJE SEKSUALNO ISKUSTVO


 
(Prevod: Kralj Pajaca)
 
Pitam je: “Koje je tvoje najneobičnije seksualno iskustvo?”
 
Ona je, još, tako lepa, mirna, uzbudljiva. Njen muž je u kuhinji sa svojom prijateljicom, uzima aspirin za glavobolju, pre nego što ode u krevet. Zamolila je muža i njegovu prijateljicu da ostanu kod nje, ove noći, jer ne želi da bude sama.
Pitanje je iz magazina koji listam i u kome osam muškaraca i jedna žena opisuju svoja najneobičnija seksualna iskustva.

“Oh, da”, priseća se. “Imala sam nekoliko neobičnih seksualnih iskustava. Bila sam veoma mlada. Još sam išla u školu. Petnaestogodišnjakinja. I ta žena. Bilo je neobično da smo svi bili mladi i naivni. Imala je običaj da me okolnim putem uvodi u svoju kuću. Ona je radila sve te stvari. Ja sam samo posmatrala. Bio je to čist voajerizam.

Drugo takvo iskustvo bio je koktel-parti. To je bilo neobično, svi ti uštogljeni ljudi sa pićem u ruci što se pretvaraju da se ništa ne događa, i dve žene u uglu. To je bilo neverovatno. Ljudi su upravo razgovarali. Na trenutak, nastala je tišina. Onda je razgovor ponovo započeo i, malo kasnije, žene su se umuvale u društvo i nastavilo je da se odvija obično koktel-parti čavrljanje. Njih dve su se samo razdvojile i pomešale sa ostalima kao da se ništa nije dogodilo.”

“Ti izgledaš sasvim dobro”, rekla je, “sasvim prisno.”


Нема коментара: