понедељак, 13. октобар 2008.

Beogradska književna scena

Posetio sam Sotira i vratio mu Grijeov roman. Naravno da on ništa ne zna (i ne treba da zna) o Romančiću. Da je "Repriza" koju mi je pozajmio pre nekoliko meseci postala polazište za novi roman, i da se i on, kao junak, u njemu našao. Malo skrajnut i zatamnjeni junak, ali ipak ga ima, prisutan je! Nisam mu ja kriv što ne posećuje Internet slično kao Setwah i Dečko. Tada bi njegova prisutnost bila izraženija.
Sotir smatra da su naši susreti sadržajni i da protiču u analiziranju aktuelne srpske književne scene. Međutim ja ne delim njegovo mišljenje. Pre sam sklon da u našim razgovorima uočim izvesnu nategnutost, pokušaj da sebi dočaramo dešavanja na književnoj sceni čiji nismo deo, kojoj ne pripadamo. Podaci pokupljeni iz književnih časopisa, dnevnih novina ili nekog trećeg medija su nedovoljni!
Naravno da se Rob-Grijea nismo ni dotakli jer on ni na koji način ne pripada (niti je pripadao) beogradskoj književnoj sceni.

Нема коментара: