понедељак, 14. јул 2008.

O Alenu

Alen, pesnik iz Travnika se ne javlja. Iščezao je! To je i ranije činio: nedeljama, mesecima se ne javlja... Na Internetu ne ostavlja za sobom tragove. Možda ga i ne posećuje?! Ja to ne mogu da znam! Kako bih znao?
Prihvatam njegovu odluku da ne bude prisutan na Netu neko vreme. Ne može se život svesti na Internet?! Ili: glupo je svoj život svesti, potčiniti ga, Internetu! Zato, povremeno, treba praviti pauze i ignorisati postojanje, stvarnost, Interneta.
Isto važi i za Grijeovu "Reprizu": i nju treba ignorisati, zanemariti njeno postojanje, statičnost na polici sa knjigama.
Nedelja je, prepodne. Upravo sam pročitao dnevne novine. Na krevetu, pored mene počivaju književni časopis i "Repriza", a na kolenima je sveska u koju zapisujem beleške. I mene ima u svemu tome, nije da me nema. Dakle, moja prisutnost: ne mogu je sakriti, ne priznati. Još uvek verujem da je repriza "Reprize" moguća, da ima smisla. Poći, slediti put kojim je Rob-Grije već koračao...

Нема коментара: