Jezička konstrukcija “ontološki ofsajd” ne odgovara hrvatskom jer Hrvati za ofsajd kažu zaleđe. To govori da Arjuna ne prati nogomet.
Webman igrao levog beka, Setwah desnog, a Arjuna o fudbalu ništa ne zna! Verovatno ga nikada nije ni igrao već se odmah posvetio filozofiji.
Znati za Šredingereovu mačku i Lao Cea, a nikada ne šutnuti loptu, napraviti dribling, izvesti aut, korner, centrirati sa pozicije levog krila, to je zaista tužno.
Znam da u blizini i samoj Puli nema previše odgovarajućeg prostora za fudbal na male golove, ali i u Puli se negde igra nogomet! To je bio ex-YU sport No. 1!
Nad Pulom pada mrak... Arjuna pali svetlo u sobi, sa police uzima knjigu filozofskog sadržaja...
Za to vreme na TV-u Mančester Junajted igra protiv Čelsija. Hrvatski komentator glasno viče u mikrofon:
- Zaleđe! Runi je bio duboko u zaleđu...
Istovremeno, beogradski spiker govori:
- Ofsajd. Runi je bio u ofsajdu, i sudija je opravdano poništio gol.
Za razliku od Arjune, Webman je ispred televizora. Više je fasciniran publikom, njenom brojnošću i šarenilom, nego onim što se dešava na terenu. Publika je za njega oduvek bila prava opsesija. Ona je ta koja predstavu čini mogućom.
Webman igrao levog beka, Setwah desnog, a Arjuna o fudbalu ništa ne zna! Verovatno ga nikada nije ni igrao već se odmah posvetio filozofiji.
Znati za Šredingereovu mačku i Lao Cea, a nikada ne šutnuti loptu, napraviti dribling, izvesti aut, korner, centrirati sa pozicije levog krila, to je zaista tužno.
Znam da u blizini i samoj Puli nema previše odgovarajućeg prostora za fudbal na male golove, ali i u Puli se negde igra nogomet! To je bio ex-YU sport No. 1!
Nad Pulom pada mrak... Arjuna pali svetlo u sobi, sa police uzima knjigu filozofskog sadržaja...
Za to vreme na TV-u Mančester Junajted igra protiv Čelsija. Hrvatski komentator glasno viče u mikrofon:
- Zaleđe! Runi je bio duboko u zaleđu...
Istovremeno, beogradski spiker govori:
- Ofsajd. Runi je bio u ofsajdu, i sudija je opravdano poništio gol.
Za razliku od Arjune, Webman je ispred televizora. Više je fasciniran publikom, njenom brojnošću i šarenilom, nego onim što se dešava na terenu. Publika je za njega oduvek bila prava opsesija. Ona je ta koja predstavu čini mogućom.
Нема коментара:
Постави коментар